JAG IDAG + MISSLYCKAD MELLIS LOLZ

Holaaaaaaaaaaaaaaaa mis amigos!
Nu har jag precis fixat ett stort glas med mjölk + hallon&blåbär. Igentligen skulle jag göra ett med yogurt, banan och blåbär men först så fanns det ingen banan så jag sket iden sen bara "nehe, de var slut på yogurt också" så det fick bli som det blev. lol lol lol, å va tönti. Men det blev gott endå :)
 
Nu blir det väl att plugga spanska och skriva klart min 'fact file' om Lindsey Lohan. Vi hörs säkert någon mer gång ikväll.
Ni får en bild på melliset och en på mig från idag. Jag hade på mig min blåa abärcråmbi med ett par svarta jeans + oplattat hår, regnade ute så de skulle va onödigt och platta. PUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Anonym säger:

Alltid lika vacker, saknar dig älskling!

2013-01-30 | 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback