Min jul + lite annat kul

Min jul 
Tänkte berätta lite om min jul som var jättemysig.
Jag firade denna julafton uppe i Karlskoga, Värmland där min farmor och farfar bor. Åh, så mysigt här och det är verkligen jätte mycket snö :D 
Dagen var ungefär som vanligt fram till 3 då vi kollade på Kalle anka, när man gör det känner man påriktigt att det är julafton! Vid fyra tiden då Kalle anka var slut kom jultomten och delade ut julklappar. Min pappa var och köpte tidningen så han missa honom, tycker lite synd om pappa.. Fick jättemycket fint och det blev verkligen en lyckad jul!
Sen åt vi julbord, farfars julbord är det bästa! Sen kollade vi väl på någon film och sedan somnade alla skönt ♥
Lite annat jag ville säga eller snarare fråga är om ni vill att jag ska lägga upp vad jag fick i julklapp.. Tycker det känns lite fjantigt att typ lägga upp en video ellar aa det är inte fjantigt att lägga upp en men jag tycker det känns konstigt att sitta och spela in en typ och så men kan ju lägga upp bilder? Om ni vill alltså ^^
 

Kommentarer
Felicia <33 säger:

snälla lägg upp vad du har fått!!! Älskar er blogg

2012-12-25 | 21:31:21
Ina säger:

ja lägg upp, det är bara kul att se :) <3

2012-12-25 | 21:52:52
Anonym säger:

Lägg upp :D

2012-12-25 | 23:21:32
Engla säger:

Jag är bäst för jag kommenterade 😂

2012-12-25 | 23:35:59
Engla säger:

Jag är bäst för jag kommenterade 😂

2012-12-25 | 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback