Åre 2012

Nu är vi här i åre och här precis ätit. Vi bor hos några kompisar som bor i ett stort jätte fint och mysigt hus. Pappan är kock så vi får jättegod mat! 
Imorrn blir första skiddagen, fast jag åker inte skidor.. Jag åker snowboard. Jag har åkt skidor hela mitt liv men för 2-3 år sen kanske testade jag snowboard och blev fast! Så mycket roligare alltså, lovar.
Vi kommer vara här under nyår vilket kommer vara jätte skönt. Åh, först gå upp äta, frukost, ut i backen, hem och ta det lungt i mysiskläder och bara ha det bra. Slipper liksom stressen att hitta nyårskläder, puh.
Någon dag ska även jag spa. Det är ett fint spa och jag ska dit med Cino och mamma. Fick det i julklapp att få massage + sen gå på spat, längtar! Sen kommer vi fika en massa, äta gott, leka i snön med deras jätte söta son Conrad.
Tror att Åre 2012-2013 kommer bli riktigt kul.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback